Dit is de Dag podcast show image

Dit is de Dag

NPO Radio 1 / EO

Podcast

Episodes

Listen, download, subscribe

Kerncentrales in Groningen?

Een kerncentrale in Groningen, dat zouden we nooit doen. Oud premier Rutte zei het letterlijk in 2021: "er komt géén kerncentrale in Groningen". Maar wat schetst de verbazing; sinds vandaag ligt de optie toch weer op tafel, zo heeft het kabinet vandaag besloten. Volgens de beheerder van het electriciteitsnet Tennet is het zelfs dé beste optie, beter dan de optie Terneuzen in Zeeland. Maar kunnen we dit de Groningers, na alle beloftes, nog aandoen? Daarover een debat in cafe Miles in Amersfoort tussen SP-kamerlid Sandra Beckerman en VVD-kamerlid Alisha Müller.

Dit is de Dag RSS Feed


Share: TwitterFacebook

Powered by Plink Plink icon plinkhq.com